Απρ 13, 2017 Κινηματογράφος 0
«Αν οι εξωγήινοι φτάσουν στη Γη θα μας σκοτώσουν»
Stephen Hawking
Μήπως είμαστε καλύτερα μόνοι μας; Μήπως η επαφή μας με εξωγήινη ζωή θα καταλήξει σε αυτό που έπαθαν οι ιθαγενείς της Αμερικής όταν συνάντησαν το πλήρωμα του Κολόμβου; Μέχρι που μπορεί να φτάσει μια εξωγήινη μορφή ζωής για να επιβιώσει;
To «Life» δίνει τις απαντήσεις μέσα από την κλειστοφοβική και άκρως ρεαλιστική περιπέτεια που διαδραματίζεται σε έναν διεθνή διαστημικό σταθμό επανδρωμένο με τους φωτογενείς και ταλαντούχους Jake Gyllenhaal («Southpaw», «Nightcrawler»), Ryan Reynolds («Deadpool»), Rebecca Ferguson («The girl on the train»), Hiroyuki Sanada («The wolverine»), Ariyon Bakare («The dark knight») και Olga Dihovichnaya («Twilight portrait»). Ο ευφυής σκηνοθέτης Daniel Espinosa («Safe house», «Child 44») μας εκτοξεύει στο διάστημα και μας καθηλώνει εκεί, ενώ το αγωνιώδες σενάριο των Rhett Reese και Paul Wernick («Deadpool») ξυπνάει μεθοδικά τον πιο αρχέγονο φόβο, που πηγαίνει πιο μακριά από την επαφή με το απόκοσμο ή το άγνωστο, και που δεν είναι άλλος από το φόβο του θανάτου ή αλλιώς του αφανισμού. Κάτω από την επήρεια του, κάθε μορφή ζωής, γήινη ή εξωγήινη, θα κάνει τα πάντα για να επιβιώσει.
Η εξαμελής ομάδα του διεθνή διαστημικού σταθμού ISS έχει ως αποστολή να ανακαλύψει σημάδια ζωής στον πλανήτη Άρη. Είναι όλοι ενθουσιασμένοι, αφού η αποστολή τους έχει στεφθεί με επιτυχία. Ο ενθουσιασμός αρχίζει να φθίνει, όταν διαπιστώνουν ότι το νέο είδος ζωής που ανακάλυψαν όχι μόνο αναπτύσσεται ταχύτατα, αλλά υπήρξε η αιτία αφανισμού κάθε ζωντανού οργανισμού στον πλανήτη του. Τώρα, απειλεί τα μέλη του πληρώματος που πρέπει να φροντίσουν να μην το μεταφέρουν μαζί τους πίσω στη Γη, αφού κάτι τέτοιο θα είχε ολέθριες επιπτώσεις για το μέλλον της ανθρωπότητας.
Επιθυμία των παραγωγών ήταν να γίνει ένα συναρπαστικό θρίλερ που το στόρι του θα μπορούσε άνετα να παίξει στα πρωτοσέλιδα του τύπου και να γίνει το πιο ενδιαφέρον ειδησεογραφικό θέμα στο διαδίκτυο στις μέρες μας. «Η αποστολή μας ξεκινάει με γνώμονα την επιστημονική έρευνα και ανακάλυψη, αλλά σύντομα τα πράγματα παίρνουν μία δραματική τροπή, όταν μαθαίνουμε ακόμη περισσότερα για αυτόν τον οργανισμό που φέραμε στο σταθμό», σχολιάζει ο ηθοποιός Jake Gyllenhaal.
Ο σκηνοθέτης Daniel Espinosa στράφηκε στους δικούς του ήρωες και στις ταινίες με παρόμοια θέματα με τα οποία εκείνοι καταπιάστηκαν: ο Ridley Scott στο «Alien», ο Stanley Kubrick στο «2001» και ο Andrei Tarkovsky στο «Solaris.» «Πιστεύω ότι ο λόγος που τόσο μεγάλοι σκηνοθέτες γύρισαν ταινίες επιστημονικής φαντασίας είναι αυτή η ακαθόριστη γοητεία που προκαλεί το άγνωστο», σχολιάζει. «Ζούμε σε έναν κόσμο που είναι λίγο πολύ συμβατικός. Από την άλλη το διάστημα είναι αχανές. Δε γνωρίζεις με τι μοιάζει, δεν ξέρεις τι μπορεί να σου προκαλέσει. Δεν υπάρχει κανένας ήχος. Είναι πραγματικά τρομακτικό», καταλήγει ο σκηνοθέτης.
Αφού διάβασε το σενάριο, ο Espinosa βρήκε τρόπο να κρατήσει κάποιες αναφορές από τους μεγάλους σκηνοθέτες πρότυπά του, αλλά συνολικά έκανε μία ταινία που φέρει τη δική του προσωπική σφραγίδα. «Όταν διάβασα το σενάριο ένιωσα ότι θα κάνουμε μία ταινία επιστημονικής φαντασίας, αλλά με πολλά ρεαλιστικά στοιχεία» σχολιάζει ο ίδιος, συμπληρώνοντας ότι οι επιστήμονες έχουν πια αποδείξει ότι κάποια στιγμή στο πολύ μακρινό παρελθόν υπήρχε νερό στον πλανήτη Άρη, όπως επίσης ότι στο γαλαξία μας υπάρχουν μικρόβια πολλών χιλιάδων ετών που βρίσκονται σε χειμερία νάρκη μέσα σε κρυστάλλους.
Όλα αυτά προσέδωσαν στην ταινία μια αίσθηση του επείγοντος. Ο παραγωγός David Ellison σχολιάζει: «Ένα από τα πιο σημαντικά θέματα ήταν ότι όλοι είχαμε στο μυαλό μας ότι θα μπορούσαμε ανά πάσα στιγμή να ανοίξουμε την τηλεόραση και να ακούσουμε ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει στην πραγματικότητα. Δεν κάνουμε μία ταινία που το στόρι της διαδραματίζεται 500 χρόνια από σήμερα. Δεν ήταν στις προθέσεις μας να κάνουμε μία ταινία αμιγώς επιστημονικής φαντασίας. Θέλαμε να υπάρχουν έντονα στοιχεία πραγματικότητας» .
«H εύρεση ζωής σε άλλους πλανήτες είναι κάτι εξαιρετικά ενδιαφέρον και θεωρώ ότι βρισκόμαστε κοντά σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο», σχολιάζει ο Paul Wernick, που γράφει το σενάριο μαζί με τον Rhett Reese.». Στην ταινία οι ήρωές μας ταξιδεύουν στον Άρη με σκοπό να βρουν κάποια άλλα είδη ζωής. Τι θα συμβεί, όμως, αν πραγματικά βρούμε ζωή σε κάποιον πλανήτη;», αναρωτιέται η παραγωγός Bonnie Curtis. Αυτό που λατρεύω στην ταινία είναι ότι βρίσκεται στη σφαίρα του πιθανού», σχολιάζει η παραγωγός Julie Lynn. «Δουλέψαμε όλοι αρκετά για να κρατηθούμε κοντά σε αυτό. Επικοινωνήσαμε με βιολόγους και ειδικούς γιατί δε θέλαμε η μορφή ζωής να ήταν κάποιος σε μία στολή ή μία απλή μαριονέτα. Θέλαμε να ήταν κάτι που θα μπορούσε να εξελιχθεί από την πιο μικροσκοπική μορφή ζωής, το πιο μικρό κύτταρο». Πιστεύω ότι αυτό που είναι τρομακτικό με την εύρεση εξωγήινων μορφών ζωής είναι το γεγονός ότι δεν έχουμε καμία γνώση για το αν θα έχουν φιλικές ή εχθρικές διαθέσεις απέναντί μας. Θα έχουν αναπτυγμένο δείκτη ευφυΐας ή όχι; Θα μας εκμεταλλευτούν ή θα τους εκμεταλλευτούμε;», σχολιάζει ο Reese. «Πιστεύω ότι πρόκειται για έναν υπαρκτό φόβο.»
Οι Reese και Wernick ήθελαν ένα εξωγήινο πλάσμα εξολοκλήρου καινούργιο. Θα ξεκινούσε από έναν μονοκύτταρο οργανισμό και σιγά σιγά θα εξελισσόταν σε κάτι πολυσύνθετο που θα μπορούσε άνετα να προσαρμοστεί στο νέο περιβάλλον», σχολιάζει ο Reese. Πρόκειται για τον χειρότερό μας εφιάλτη. Και του πληρώματος φυσικά», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Wernick. Το περιβάλλον στο οποίο το πλήρωμα θα αντιμετωπίσει το εξωγήινο πλάσμα είναι εξαιρετικά αφιλόξενο. Έλλειψη βαρύτητας και ακραίες κλιματικές συνθήκες είναι δύο παράγοντες που χαρακτηρίζουν το διαστημικό σταθμό. «Ο διεθνής διαστημικός σταθμός αντιπροσωπεύει μία από κοινού προσπάθεια ολόκληρης της ανθρωπότητας για εξερεύνηση του αγνώστου», συμπληρώνει ο Espinosa. «Η ταινία είναι ένας ύμνος στο κουράγιο και το θάρρος κάποιων ανθρώπων να εξερευνήσουν το άγνωστο. Το ερώτημα που εγείρεται δεν είναι το τι θα κάνει σε εμάς το άγνωστο, αλλά πως θα συμπεριφερθούμε εμείς στο άγνωστο. Αν το αντιμετωπίσουμε βάναυσα, δε θα μας φερθεί ανάλογα; Αν του δείξουμε φόβο, δε θα απαντήσει με συγκεκριμένο τρόπο σε αυτόν το φόβο;», καταλήγει ο σκηνοθέτης.
«Πιστεύω ότι ο Daniel Espinosa ήθελε να δημιουργήσει έναν κόσμο αποπνικτικό», σχολιάζει ο Jake Gyllenhaal, ο οποίος υποδύεται τον Dr. David Jordan.». «Σε άλλες ταινίες που έχω κάνει μπορείς να απομονωθείς από το περιβάλλον και την πραγματικότητα την οποία βιώνεις. Ο Daniel ήθελε να δημιουργήσει έναν κόσμο ζωντανό». Ο Dr. David Jordan βρίσκεται στο σταθμό 473 ημέρες. Κανένας δεν ξέρει τα λημέρια καλύτερα από αυτόν. Τα νέα μέλη που καταφθάνουν θα χρησιμοποιήσουν τον σταθμό σαν βάση για την αποστολή τους: να βρουν τις πρώτες αποδείξεις ζωής στον Άρη.
H Rebecca Ferguson υποδύεται την Dr. Miranda North. Αποστολή της είναι να κρατήσει υγιή όλα τα μέλη μέχρι την επιστροφή τους στη Γη. «Η Miranda είναι μικροβιολόγος και δουλειά της είναι να προστατεύσει τα υπόλοιπα μέλη του πληρώματος από άγνωστους οργανισμούς», εξηγεί η Ferguson. Μία σχολαστική επιστήμονας που θα ορθώσει τείχη προστασίας για να προστατεύσει το πλήρωμα και την Γη από μια πιθανή μόλυνση. Τα περιβόητα τείχη είναι τα εξής: 1. Το container που βρίσκεται μέσα το πλάσμα 2. Το δωμάτιο που βρίσκεται μέσα το πλάσμα και 3. Ολόκληρος ο διαστημικός σταθμός», εξηγεί η ηθοποιός.
Ο Ryan Reynolds υποδύεται τον Rory Adams, έναν αστροναύτη που έχει μεγάλη ευχέρεια στο να κάνει περιπάτους στο αχανές διάστημα. Είναι σαν να λέμε ο ροκ σταρ της αποστολής. Εξηγεί ο Reynolds: «στην πραγματικότητα είναι μηχανικός, κατανοεί πλήρως πως δουλεύει το σκάφος, πώς να φτιάξει ό,τι χαλάει. Ειδικεύεται στο περπάτημα στο διάστημα, καθώς και στο χειρισμό του Canadarm, ενός συστήματος που αρπάζει το όχημα του Άρη όταν εκτοξεύεται στο σύμπαν».
Ο Ariyon Bakare υποδύεται τον Hugh Derry, έναν βρετανό επιστήμονα με ειδικές γνώσεις που έχει τις ικανότητες να αναλύσει τον εξωγήινο οργανισμό. Οι στιγμές που βιώνει είναι ανείπωτες, αφού πρόκειται όχι μόνο για την κορυφαία στιγμή της καριέρας του, αλλά και την εκπλήρωση ενός παιδικού του ονείρου. «Είναι παραπληγικός. Έχασε την χρήση των κάτω άκρων, όταν ήταν δέκα ετών», εξηγεί ο Bakare. «Το πλάσμα αντιπροσωπεύει την αρχή των ευρημάτων μας, υπάρχουν τόσα πολλά που μπορούμε να μάθουμε από αυτό το είδος» .
Ο Hiroyuki Sanada είναι ο Sho Murakami, ένας μηχανικός πτήσεων. Είναι ιδιαίτερα αγχωμένος, όχι τόσο με την αποστολή, αλλά επειδή πρόκειται να γίνει πατέρας και η σύζυγός του βρίσκεται εξαιρετικά μακριά. Επικεφαλής της αποστολής είναι η Ρωσίδα κοσμοναύτης Katerina Golovkina, την οποία υποδύεται η Olga Dihovichnaya. Ιδιαίτερα πιστή στο καθήκον, γενναία και εξαιρετικά ψύχραιμη έχει ως βασική αποστολή της την προστασία του πληρώματος.
Η ταινία «Life» αντιπροσωπεύει μία μορφή αναζήτησης τόσο για τον σκηνοθέτη Espinosa, όσο και τους σεναριογράφους Rhett Reese και Paul Wernick, τους παραγωγούς David Ellison, Dana Goldberg, Bonnie Curtis και Julie Lyn, αφού έπρεπε να συμβουλευτούν ένα σωρό ειδικούς. Ήρθαν σε επαφή με αστρο-βιολόγους, ειδικούς σχετικά με το διάστημα, αλλά και άλλους επιστήμονες, όχι μόνο για να δημιουργήσουν έναν ρεαλιστικό περιβάλλον χωρίς βαρύτητα, αλλά και για να δημιουργήσουν ένα νέο είδος ζωής από το μηδέν.
Κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων είχαν στη διάθεσή τους δύο τεχνικούς συμβούλους: τον Dr. Kevin Fong και τον Dr. Adam Rutherford. «Οι συνθήκες του διαστήματος είναι ακραίες, όπως ακραίοι είναι και άλλοι αφιλόξενοι τόποι που ο άνθρωπος επιχείρησε να κατακτήσει, έρημοι, ο βόρειος και νότιος πόλος και υψηλές κορυφές βουνών», σχολιάζει ο Fong, του οποίου οι σπουδές σαν αστροφυσικός και στην ιατρική του διαστήματος τού άνοιξαν την πόρτα να εργαστεί στη NASA. Το job description του συνίσταται πως να κρατά τους αστροναύτες υγιείς και ζωντανούς «Αυτό που γνωρίζουμε με σιγουριά είναι ότι κανείς δεν μπορεί να μείνει για πολύ σε τόσο ακραίες συνθήκες και σίγουρα όχι χωρίς κάποια επίπτωση. Όταν γυρίσεις πίσω, σίγουρα δε θα είσαι ο ίδιος» .
Ο Dr. Rutherford είναι ένας βρετανός γενετιστής που έχει γράψει σπουδαία βιβλία γύρω από το θέμα της γένεσης της ζωής και τη χρήση γενετικά τροποποιημένων υλικών για τη γένεση νέων μορφών ζωής. «΄Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις άγνωστους οργανισμούς, πιθανότατα επικίνδυνους, υπάρχει μια συγκεκριμένη διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσεις» σχολιάζει ο Rutherford. «Συνεργάστηκα πολύ στενά με τον Ariyon αρκετούς μήνες πριν το γύρισμα», αναφέρει. «Επιθυμούσε διακαώς να αντιληφθεί τη νοοτροπία ενός επιστήμονα. To να βρει κανείς εξωγήινα είδη ζωής είναι ό,τι πιο σημαντικό στην ιστορία της επιστήμης. Το βασικό, όμως, είναι να σκεφτείς τι δοκιμές θα κάνεις, ώστε να αντιληφθείς τι είναι αυτό που ανακάλυψες».
Οι γνώσεις του Fong βοήθησαν πολύ τους παραγωγούς και τους ηθοποιούς να καταλάβουν πως θα μπορούσαν να ανταποκριθούν σε μία απειλή στο σταθμό. «Έβλεπα τις σκηνές στο έργο και σκεφτόμουν πως θα μπορούσα να αντιδράσω αν συνέβαινε κάτι τέτοιο σε μία αποστολή που θα έπαιρνα μέρος. Αν ήσουν ο γιατρός τι θα έκανες; Τα περισσότερα σενάρια που έχω στο μυαλό μου είναι σε καθαρά θεωρητικό επίπεδο, αλλά όταν βλέπεις κάτι τέτοιο να αποδίδεται με τρελή πιστότητα, όλο αυτό είναι εκπληκτικό», σχολιάζει ο Fong.
Στόχος των παραγωγών ήταν να δημιουργήσουν ένα καινούργιο εξωγήινο είδος ζωής, άγνωστο όχι μόνο στους ανθρώπους, αλλά που να μην έχει κάνει ποτέ ξανά την εμφάνισή του σε κάποια ταινία. Και εδώ η συνεισφορά του Rutherford ήταν καταλυτική. «Θέλαμε να προσδώσουμε ένα επιστημονικό ενδιαφέρον σε αυτό το πλάσμα», προσθέτει ο επιστήμονας. «Αρχικά, έπρεπε να δημιουργηθεί μία ιστορία γύρω από αυτό. Το είδος είχε εμφανιστεί 2 δισεκατομμύρια χρόνια πριν στον πλανήτη Γη. Μετά από μία σύγκρουση με ένα μετεωρίτη άφησε το γήινο περιβάλλον και μετακόμισε αλλού. Η γήινη καταγωγή του δίνει στον Derry ένα στοιχείο πως να το ξυπνήσει», καταλήγει.
Μετά από πολλή σκέψη και διάφορες ιδέες, οι επιστήμονες κατέληξαν ότι το πλάσμα θα μπορούσε να είναι μία μορφή μούχλας (μία αποικία μικροβίων κατά τη μικροβιολογία) σε γλοιώδη μορφή. «Παρόλο που τέτοιο οργανισμοί είναι ελάχιστα απειλητικοί, η ιδιαίτερη κυτταρική δομή που έχουν τους έδωσε τροφή για έμπνευση. Ενώ οι άνθρωποι είναι πολυκύτταροι οργανισμοί με ξεχωριστά κύτταρα (εγκεφαλικά, κύτταρα του αίματος, κ.ά.), μονοκύτταροι οργανισμοί σαν τη μούχλα συμπεριφέρονται ως μία ενότητα. Σε κάποια συγκεκριμένη φάση της ζωής τους οι μονοκύτταροι αυτοί οργανισμοί ενώνονται μεταξύ τους σχηματίζοντας εκπληκτικές τρισδιάστατες δομές που μοιάζουν σαν μικρά μανιτάρια», εξηγεί ο Rutherford. Κάποια ξεχωριστά κύτταρα θυσιάζονται για την ευρύτερη παραγωγική διαδικασία.
Με βάση αυτούς τους οργανισμούς οι παραγωγοί αποφάσισαν να υιοθετήσουν μία ιδέα για ένα πλάσμα με συνείδηση. Έτσι, σε αυτό το είδος ζωής, οι μονοκύτταροι αυθύπαρκτοι οργανισμοί συνεργάζονται όλοι μαζί. «Αυτό μάς έδωσε την έμπνευση για τον τρόπο που κινείται, τρώει και κυνηγάει», σχολιάζει ο Rutherford. «Δεν περιοριστήκαμε να του δώσουμε 2 ή 4 πόδια αλλά τόσα όσα θα χρειαστεί σε κάποια δεδομένη στιγμή. Έτσι, βλέπει το χέρι του Derry και υιοθετεί τα 5 δάχτυλα, αφού του φαίνεται εξαιρετικά χρήσιμο εκείνη τη στιγμή. Αυτή του η ευχέρεια και προσαρμοστικότητα είναι πραγματικά εφιαλτική» .
Επιθυμία του σκηνοθέτη ήταν να μην γίνει ο σταθμός με ειδικά εφέ, αλλά να κατασκευαστεί ολόκληρο το σκηνικό εξαρχής. Τα σχέδια είναι βασισμένα στον πραγματικό διεθνή διαστημικό σταθμό (ISS) που υπάρχει και στα μέρη από τα οποία αυτός αποτελείται. Σε αυτό το κλειστοφοβικό σκηνικό το πλάσμα θα παίξει τη γάτα με το ποντίκι με τα μέλη του πληρώματος. Ο διαστημικός σταθμός ως διεθνής αποτελείται από διάφορες μονάδες και τομείς. Έτσι, υπάρχει ο Ευρωπαϊκός, ο Ρωσικός, ο Γιαπωνέζικος και ο Αμερικάνικος τομέας.
Kibo
Ο Kibo είναι ο τομέας που έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από Ιάπωνες. Kibo στα ιαπωνικά σημαίνει «ελπίδα». Ενώ στην πραγματικότητα σε αυτόν τον τομέα γίνονται διάφορα πειράματα, στην ταινία χρησιμεύει σαν το εργαστήριο του Derry, όπου κάνει στο πλάσμα διάφορες εξετάσεις. «Στον Kibo ο Derry δίνει τη δική του παράσταση αναλύοντας τη νέα μορφή ζωής, καθώς οι υπόλοιποι τον παρακολουθούν από τον προθάλαμο», σχολιάζει ο Ariyon Bakare.
Tranquility
Ο Ευρωπαϊκός σταθμός χρησιμεύει σαν ιατρικός χώρος, αλλά και σα μέρος όπου οι αστροναύτες κάνουν ασκήσεις, ώστε να αποτρέψουν το μυϊκό τους σύστημα να ατονήσει. Έτσι, λοιπόν, στο χώρο υπάρχουν διάφορα μηχανήματα για εξάσκηση. Επίσης, υπάρχουν και κάποια ιατρικά μηχανήματα με τα οποία οι αστροναύτες υποβάλλονται σε μία σειρά εξετάσεων και τα αποτελέσματα στέλνονται πίσω στη Γη, ώστε να πιστοποιηθεί ότι η υγεία τους είναι σε καλό στάδιο. Στην ταινία ο Tranquility είναι η βάση του Dr. David Jordan, χαρακτήρα τον οποίο υποδύεται ο Jake Gyllenhaal.
Zvezda
Ο ρωσικός αυτός τομέας είναι ο πιο παλιός στο διαστημικό σταθμό. Εκεί βρίσκονται οι κονσόλες ελέγχου και η μηχανική βοήθεια για στήριξη στη ζωή.
Zarya
Ένας ακόμη ρωσικός τομέας που χρησιμεύει σαν αποθηκευτικός χώρος, όπου οι αστροναύτες αποθηκεύουν τα πράγματα που χρησιμοποιούν, για να καλύψουν τις βασικές τους ανάγκες.
Unity
Στην πραγματικότητα, ο Unity χρησιμεύει σαν σταθμός ελλιμενισμού άλλων σκαφών στον ISS. Στην ταινία εκεί βρίσκεται η κουζίνα του σταθμού. Για τις ανάγκες της αφήγησης οι παραγωγοί έπρεπε να βρουν έναν πιο διευρυμένο χώρο για την κουζίνα, αφού εκεί διαδραματίζονται πολλές σκηνές της ταινίας και αρκετοί διάλογοι.
Harmony
Στον πραγματικό ISS, οι αστροναύτες κοιμούνται σε ένα sleeping bag στον τοίχο. Στην ταινία οι παραγωγοί αποφάσισαν να δημιουργήσουν έναν ξεχωριστό χώρο με ατομικές καμπίνες ύπνου για το κάθε μέλος του πληρώματος χωριστά. Έτσι, έστησαν αυτό το χώρο στον Harmony, στον αμερικάνικο τομέα του ISS.
Soyuz
Τρεις «σωστικές λέμβοι» βρίσκονται στην αληθινό διεθνή διαστημικό σταθμό. Τα σκάφη αυτά λέγονται Soyuz και είναι ρωσικής κατασκευής. Χρησιμεύουν ως μέσο διαφυγής σε περίπτωση κρίσης ή κινδύνου.
Ο παππούς του Gyllenhaal ήταν γιατρός, έτσι ο ηθοποιός βρήκε αρκετά κοινά στοιχεία στο ρόλο του, αλλά και εμπνεύστηκε από τον παππού του.
Οι σεναριογράφοι Reese και Wernick είχαν πρόσφατα συνεργαστεί με τον ηθοποιό Ryan Reynolds στο Deadpool.
Για να κάνουν πιο ρεαλιστικές τις συνθήκες στο διαστημικό σταθμό αναφορικά με τη βαρύτητα, οι παραγωγοί συνεργάστηκαν με ειδικούς συμβούλους που είχαν βοηθήσει και στην παραγωγή των εξής ταινιών: Gravity, Interstellar και The Martian.
Τα ονόματα των ρωσικών τμημάτων Zarya και Zvezda του διεθνούς διαστημικού σταθμού σημαίνουν «αστέρι» και «ηλιοβασίλεμα» αντίστοιχα.
Στο πραγματικό διαστημικό σταθμό ο αμερικάνικος τομέας είναι ακόμη ένας σταθμός ελλιμενισμού σκαφών και χρησιμεύει για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας.
Οι αστροναύτες χρησιμοποιούν διάφορες στολές ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες τους. Για παράδειγμα η στολή περιπάτου στο διάστημα είναι η Extra-Vehicular Activity suit (EVA). Λειτουργεί περίπου σαν μία σωστική λέμβος Soyuz, αλλά έχει πιο περιορισμένο χώρο!
Πριν μερικές μόλις εβδομάδες αστρονόμοι της NASA ανακάλυψαν επτά νέους πλανήτες που ενδέχεται να έχουν νερό. Η ανακάλυψη αυτή είναι άκρως σημαντική, αφού οι πλανήτες αυτοί μοιάζουν πολύ με τη γη και θα μπορούσαν θεωρητικά να φιλοξενήσουν ζωή.
Σκηνοθεσία: Daniel Espinosa
Σενάριο: Rhett Reese, Paul Wernick
Φωτογραφία: Seamus McGarvey, ASC, BSC
Παίζουν: Rebecca Ferguson, Jake Gyllenhaal, Ryan Reynolds, Hiroyuki Sanada, Olga Dihovichnaya, Ariyon Bakare, Alexandre Nguyen,
Παραγωγοί: Julie Lynn, David Ellison, Dana Goldberg, Bonnie Curtis
Διάρκεια: 103’
Έξοδος: 20 Απριλίου 2017
Εταιρεία διανομής: Feelgood
Γιάννης Φραγκούλης
Νοέ 03, 2024 0
Νοέ 01, 2024 0
Οκτ 28, 2024 0
Οκτ 26, 2024 0
Νοέ 20, 2024 0
Νοέ 12, 2024 0
Νοέ 03, 2024 0
Ιούν 09, 2017 138
Μαρ 08, 2014 2
Μαρ 22, 2014 2
Μάι 28, 2014 2
Οκτ 12, 2014 2
Νοέ 09, 2014 2
Νοέ 20, 2024 0
Νοέ 12, 2024 0
Νοέ 03, 2024 0
Νοέ 03, 2024 0
Νοέ 01, 2024 0
4 έτη ago
Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
Email: info@filmandtheater.gr
Τηλ: (+30) 6974123481
Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη