Η σύζυγός μου πηγαίνει στο ΑΤΜ του Media Markt να καταθέσει 30 ευρώ για τη visa κάρτα της Citibank. Το μηχάνημα «μασάει» τα 10 ευρώ, δε δέχεται τη συναλλαγή, παίρνει πίσω τα 20 ευρώ -άλλωστε και 1 ευρώ είναι πολλά λεφτά στις μέρες μας- και αναστατωμένη έρχεται πίσω. Το συζητάμε.
Το έχουμε ξεχάσει και κάνουμε άλλες δουλειές. Έχουν περάσει δύο μέρες.
Πρωί Τετάρτης. Χτυπά το τηλέφωνο. Παίρνει κάποια υπάλληλος τηλέφωνο από μια εταιρεία Evaliom. Λέγεται Βιρβιλή, μας λέει ότι δεν έχουν μπει τα λεφτά για την κάρτα visa της Citibank. Μιλά η σύζυγος και παίρνω το λόγο για περισσότερες διευκρινήσεις. Δε θέλει να μου μιλήσει γιατί, υποστηρίζει ότι δεν έχω εξουσιοδότηση. Το ύφος της είναι εριστικό. Ζητώ τον προϊστάμενό της. Δε θέλει να μου τον δώσει. Της λέω ότι θέλω να κάνω έρευνα ως δημοσιογράφος, αυτό δεν της λέει τίποτε. Επαναλαμβάνει ότι δεν μπορεί να μου πει τίποτε άλλο επειδή δεν έχω εξουσιοδότηση. Ότι και να της πω η απάντηση είναι η ίδια. Λες και μιλώ σε ένα αυτόματο τηλεφωνητή. Καταλαβαίνω ότι πρόκειται για μια υπάλληλο που έχει πάρει συγκεκριμένες εντολές και πρέπει να τις εκτελέσει, αν θέλει να κρατήσει τη θέση της. Πιθανόν να είναι χαμηλόμισθη. Το κατανοώ. Πνίγω τον εκνευρισμό μου και αποφασίζω να κάνω κάποιες ενέργειες.
Θυμάμαι μια εκπομπή στην τηλεόραση. Έχει μείνει στη μνήμη μου το ΕΚΠΟΙΖΩ και η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. Αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο και να κάνω καταγγελία. Παίρνω τηλέφωνο σε ένα πενταψήφιο τηλεφωνικό νούμερο για να βρω τα τηλέφωνά τους.
Παίρνω τηλέφωνο. Ζητώ το τηλέφωνο της τηλεφωνικής εταιρείας που μας κάλεσε. Μου λένε ότι υπάρχουν μόνο δύο κινητά τηλέφωνα. Τους δίνω το νούμερο που μας κάλεσαν για να βρουν αν υπάρχει τηλεφωνικό κέντρο. Μου απαντούν ότι αυτό το νούμερο είναι απόρρητο!! Αισθάνομαι μια απειλή: γιατί απόρρητο, γιατί δε μου έδιναν κάποιο προϊστάμενο, τι κρύβεται από πίσω; Έχω μάθει να μη φοβάμαι. Αποφασίζω να ενεργήσω τα δέοντα.
Παίρνω τηλέφωνο το ΕΚΠΟΙΖΩ. Μου έχουν δώσει δύο τηλέφωνα: 2103304444. Βγαίνει αυτόματος τηλεφωνητής και μετά τίποτε. Όπως στους κινηματογράφους όταν παίρνεις τηλέφωνο και σου λέει τι πρόγραμμα παίζει. Θα πρέπει να πάω από εκεί. Βρίσκω ένα τηλέφωνο της ΕΚΠΟΙΖΩ στη Θεσσαλονίκη (2310257776), όπου μένω, το τηλεφωνικό νούμερο δεν υπάρχει. Μας δουλεύουν; Αυτοί που λένε ότι αγωνίζονται για εμάς;
Παίρνω τηλέφωνο τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή. (1520 ή 2103816241) Στο πρώτο νούμερο το σήκωσε μια υπάλληλος. Της εξήγησα τι έγινε. Μου είπε ότι το πρόβλημα δεν το έχει η τηλεφωνική εταιρεία, αλλά η τράπεζα, η Citibank. Το κατανοώ, συμφωνούμε, αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο την τράπεζα.
Παίρνω στη Citibank. Βγάζω γραμμή και το σηκώνει μια υπάλληλος. (Όλο σε γυναίκες έπεφτα…) Της εξηγώ τι έγινε. Θέλει να μου εξηγήσει. Δεν την αφήνω. Ζητώ κάποιο προϊστάμενο. Με περνά και μιλώ με την προϊσταμένη της. Της εξηγώ τι έγινε. Με κάθε λεπτομέρεια. Της εξηγώ ότι το πρόβλημα δεν είναι της τηλεφωνικής εταιρείας, αλλά της τράπεζας που δεν ενημέρωσε έγκαιρα. Μου εξηγεί ότι θα πρέπει να περάσουν 14 μέρες για να δουν το θέμα με το ΑΤΜ στην τράπεζα. Της λέω ότι αν ένας υπάλληλος κάνει 14 μέρες για να δει ένα θέμα, τότε θα πρέπει να απολυθεί. Μου λέει ότι έτσι είναι τα πράγματα. Της τονίζω ότι η τράπεζα θέλει 14 μέρες για να δει το θέμα του ΑΤΜ και σε δύο μέρες έχουμε ενοχλητικό τηλέφωνο για το ότι δεν πληρώσαμε, αυτό, της τονίζω, είναι ενόχληση και βαρβαρότητα. Μου ζητά να μιλήσει με τη γυναίκα μου. Της τη δίνω.
Το θέμα φαίνεται να τακτοποιείται. Θα επικοινωνήσει είπε με την εταιρεία να μην τηλεφωνήσει ξανά.
Θα έπρεπε να γίνουν όλα αυτά για το αυτονόητο; Ποιος είναι ο σεβασμός της Citibank στον πελάτη της; Θα πληρώσουμε το χρωστούμενο, με την πρώτη ευκαιρία, και θα ακυρώσουμε την κάρτα. Αυτή, έχω καταλάβει, δεν είναι τράπεζα αλλά οργάνωση που μοιάζει με μαφία. Δεν προστατεύει τον πελάτη της, δίνει, ελαφριά τη καρδία, τα τηλέφωνα σε τρίτους, εμμέσως ή με άμεσο τρόπο απειλεί τους πελάτες της!!!
Γιάννης Φραγκούλης
*Τα γεγονότα είναι αληθινά. Όποιος θέλει σκηνοθέτης θεάτρου ή κινηματογράφου έχει το ελεύθερο να τα χρησιμοποιήσει. Είναι μια καταγγελία που απευθύνεται πρωτίστως στους καταναλωτές, και μετά στην ΕΚΠΟΙΖΩ και στην Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Δεκ 03, 2022 0
Δεκ 16, 2020 0
Δεκ 12, 2020 0
Απρ 19, 2020 0
Φεβ 20, 2015 1
Απρ 10, 2014 0
Ιούν 09, 2017 138
Μαρ 08, 2014 2
Μαρ 22, 2014 2
Μάι 28, 2014 2
Οκτ 12, 2014 2
Νοέ 09, 2014 2
Νοέ 20, 2024 0
Νοέ 12, 2024 0
Νοέ 03, 2024 0
Νοέ 03, 2024 0
Νοέ 01, 2024 0
4 έτη ago
Δείτε το τρέιλερ της ταινίας μας, που συμμετέχει το Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης.
SOTOS, EVERLASTING PAINTER (TRAILER)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΦΡΑΓΚΟΥΛΗΣ
Email: info@filmandtheater.gr
Τηλ: (+30) 6974123481
Διεύθυνση: Ιωαννίνων 2, 56430, Σταυρούπολη Θεσσαλονίκη